سری اول جک های با مزه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

.

.

.

.


در حد اوضاع اقتصادی کشور خرابتم

 

هميشه يكي از سوالاي ذهنيم اين بود كه :

چجوریه وقتی پسرا میرن حموم خوشگل میشن ميان توي جمع ...

ولی وقتی دخترا میرن حموم زشت میشن و سریع فرار ميكنن و میرن تو اتاقشون که کسی نبینتشون ؟؟

 

احتمال میدم ضرب‌المثل یک دست صدا نداره قبل از اختراع بشکن گفته شده باشه !

 

پسر: عزیــــــــــــزم!!!

دختر: جووونـــــم!!!

پسر: گــــــــــلِ من!!!

دختر: جانــــم؟؟

پسر: عشــــــقم!!!

دختر: جان؟؟؟

پسر: زندگـــی من!!!

دختر: بله؟؟؟

پسر: نفسِ من!!!

دختر: زهـــرمار! بازم اسمم یادت رفته؟؟؟!!

 

 

بابام خطاب به من: به خدا پولی که تو این 20 سال خرج تو کردم میدادم سکه میخریدم الان میلیاردر بودم و الان با این پول میتونستم یه پسر تحصیل کرده ی دانشمند همسن و سال تو واسه خودم بخرم و بهش افتخار کنم!
 

 

دوست پسرم دوست پسرای قدیم

قدیما تا به دوست پسرت میگفتی تو خیابون بهم متلک گفتن جوش میاورد و داد میزد کی گفته برم فلان فلانش کنم

اما حالا تا به دوست پسرت میگی بهم متلک گفتن میگه بس که امروز ناز شده بودی حق دارن مردم

 


يارو تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه...

هرکی براش دست بلند میکنه

میگه شوخی نکن دیگه...

تورو الان رسوندم..!

 

الان نصف دخترای کشورمون

دارن به این فکر میکنن كه

هدیه تولد ولنتاین BFشونو کجا قایم کنن!!!!تا لــــــــو نرن!!!!
 


وقتی مو تو غذا باشه،فرقی نداره مژه ی دلبر باشه یا سیبیل اکبر


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1186
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : afshin
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی